مهرشاد جعفری فراهانی

موسیقی باینری

برای پروژه‌ی آزمایشگاه ریزپردازنده فقط به یک چیز فکر می‌کردم: این‌که پروژه‌ام صدا کنه! نه منظورم این نیست که خیلی خوب باشه، منظورم اینه آهنگ بزنه! اما تئوری موسیقی بلد نبودم، پس به دنبال یک الگوی ساده برای تولید ملودی گشتم و به موسیقی باینری رسیدم.

برای پروژه‌ی آزمایشگاه ریزپردازنده فقط به یک چیز فکر می‌کردم: این‌که پروژه‌ام صدا کنه! نه منظورم این نیست که خیلی خوب باشه، منظورم اینه آهنگ بزنه! اما تئوری موسیقی بلد نبودم، پس به دنبال یک الگوی ساده برای تولید ملودی گشتم و به موسیقی باینری رسیدم.

علیرضا ساعی ۹ دی ۰۲، ۱۲:۳۴

عالی، تئوری موسیقیو خواستی ادامه بدی بگو چنتا منبع معرفی کنم بهت ❤

ممنونم ازت 3>
Hossein Ahmadi ۴ دی ۰۲، ۱۳:۴۷

بسیار جالبه خسته نباشید :) 

اگر مشکلی نبود سورسش رو برا من بفرستید ممنون

حتما :) 3>
Amber Boy ۴ دی ۰۲، ۱۰:۳۵

درود بر مهرشاد گل گلاب چه زیبا بود و البته چه ایده باحالی 😍 خوشم اومد ایول به تووووووووووووووو
مهرشاد چی میخوندی تو دانشگاه؟

درود بر تو فرهان عزیز. خیلی ممنونم ازت 😍
من کامپیوتر میخونم دانشگاه اصفهان.
Hossein Ahmadi ۴ دی ۰۲، ۱۰:۲۶

سلام . 

الان برنامه ای که نوشتید داره این موسیقی رو تولید میکنه صدا هاشو ؟!

سلام بله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">